Welcome to JPPM_bm   Click to listen highlighted text! Welcome to JPPM_bm Powered By GSpeech

Piagam Pelanggan

  • JABATAN PERHUBUNGAN PERUSAHAAN MALAYSIA yang dipertanggungjawabkan untuk mewujudkan suasana perhubungan perusahaan yang positif dan harmoni dianatara majikan,pekerja dan kesatuan sekerja mereka demi mengekalkan iklim pelaburan dan kesejahteraan pekerja dengan ini memberi pengakuan untuk :
  • 1) Memberi layanan sewajarnya kepada setiap respresentasi atau aduan yang diterima daripada pekerja, majikan dan kesatuan sekerja ;
  • 2) Memberi maklumbalas kepada setiap respresentasi atau aduan dalam masa 3 hari dari tarikh penerimaan ;
  • 3) Melaksanakan perkhidmatan runding damai dengan adil dan saksama ;
  • 4) Bertindak serta-merta tanpan prasangka ke atas semua tindakan perusahaan seperti piket, mogok dan tutup pintu dan lain-lain ;
  • 5) Memberi khidmat nasihat kepada para pekerja, majikan dan kesatuan sekerja dengan adil, mesra dan bertanggungjawab.
  • 1
×

Error

You are not authorised to view this resource.

Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech